Borsa de Treball

La Comissió Europea presenta un nou i modernitzat Europass

El nou i modernitzat Europass ofereix als usuaris noves eines i informació tals com suggeriments i recomanacions de llocs de treball, suport en la creació de CVs i cartes de presentació a través del nou editor online o l'ús d'una nova llibreria personal per emmagatzemar la informació personal. Tot un seguit d'elements que ajudaran a gestionar les seves carreres en aquest món tant canviant.

El nou web també permet accedir a informació rellevant sobre l’aprenentatge i el treball a Europa inclosos enllaços a serveis nacionals proporcionats pels Estats membres, tots ells adaptats a 29 idiomes i de manera gratuïta.

Podeu accedir a totes aquestes eines a la pàgina https://europa.eu/europass/

Per a qualsevol altre dubte no dubteu en posar-vos en contacte amb EC-EUROPASS-SUPPORT@ec.europa.eu

Com treure el màxim partit al nou Europass?

Les noves eines Europass, disponibles al juliol de 2020, us ajudaran a aprofitar al màxim les vostres habilitats, qualificacions i experiències mitjançant un simple registre.

Feu el següent pas amb les noves eines Europass

• Si el nou Europass pot treballar per vosaltres, assegureu-vos que el vostre perfil descrigui tots els vostres resultats i que estigui al dia.
  • Quan creeu un nou perfil Europass, completeu cada pas. Enumereu totes les vostres qualificacions, experiència i assoliments i utilitzeu l’eina d’autoavaluació per descriure les vostres habilitats, objectius i interessos.
  • Proporcionar un perfil complet ajudarà la nova Europass a oferir-vos accés a oportunitats d’aprenentatge i de treball rellevants a tot Europa. Una visió general de les vostres habilitats al vostre nou perfil d’Europass us ajudarà a fer un seguiment del vostre aprenentatge i desenvolupament de carrera.
  • Recordeu que decidiu quines parts del perfil voleu compartir. Per exemple, quan sol·liciteu una feina, utilitzeu els actius més rellevants del vostre perfil.