Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

Alumni

Èxit de participació a la gran festa del Nadal a la UdG

Més de 400 persones van omplir, el passat 12 de desembre, l'aula Magna Modest Prats per celebrar el Nadal a la Universitat de Girona.

La festa del Nadal a la UdG va començar amb una cantada de Nadales a càrrec del Cor de la UdG, que van oferir un variat repertori de cançons tradicionals.

Al finalitzar la cantada, el Dr. Quim Salvi, rector de la Universitat de Girona, va dirigir unes paraules als assistents per recordar que enguany la institució celebra 28 anys i desitjar-los unes bones festes.

A continuació, tots plegats van compartir un sopar a peu dret on s'hi respirava un ambient molt festiu. L'Associació d'Estudiants de Mestre de la UdG van ser els responsables del servei de bar i el guarda-roba.

Per acabar la festa, el grup targarí Her Majesty van fer ballar i gaudir als assitents amb els temes més icònics i emblemàtics del rock anglès, espanyol i fins i tot català.

Vídeo de la jornada

Cor UdG