Universitat de Girona

Cristina Prieto rep un premi de l'IEC pel seu projecte final del grau en Enginyeria Agroalimentària

La Institució Catalana d’Estudis Agraris de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC) ha concedit el reconeixement al treball de final de grau de l'estudiant de l’Escola Politècnica Superior.

El Consell Permanent de l’IEC, reunit el dia 5 de març de 2020, va acordar atorgar el Premi de la Institució Catalana d’Estudis Agraris (pen la categoria d'estudiants) a Cristina Prieto pel treball Caracterització morfològica d'aïllats d'Alternària associats a lesions en pomera a les comarques de Girona, corresponent al treball final del Grau en Enginyeria Agroalimentària que va presentar el febrer del 2019. La direcció det treball ha anat a càrrec de la professora del centre Concepció Moragrega.

El premi correspon a la convocatòria del LXXXIX Cartell de premis i de borses d’estudi; Premis Sant Jordi 2020 de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC). El procés havia de culminar en un acte públic a la Sala Prat de la Riba de la Casa de Convalescència amb els guardonats on rebrien el premi en una festa el dia de Sant Jordi. En motiu de l’estat d’alarma a causa de la COVID-19, aquest acte queda posposat però es reconeixen igualment els guardonats.