Universitat de Girona

La UdG presentarà els seus espais als futurs universitaris i les seves famílies el 20 de maig

Els campus de la Universitat de Girona acolliran sessions informatives i visites guiades en una jornada de portes obertes. L’objectiu és mostrar la UdG entre els joves que, properament, han d’escollir universitat. Unes 700 persones ja s’han inscrit per conèixer la UdG de primera mà.

La Universitat de Girona (UdG) obrirà les portes el matí dissabte, 20 de maig, als futurs estudiants universitaris i les seves famílies per tal que puguin conèixer les facultats dels campus Barri Vell, Centre i Montilivi, així com els centres adscrits Escola Universitària ERAM i Escola Universitària de la Salut i l’esport (EUSES). A més, es podran visitar la Residència RESA i l’allotjament universitari UNIHABITAT. El Centre d’Informació i Assessorament dels Estudiants (CIAE), ubicat al Campus Montilivi, també atendrà els visitants.

La UdG ha preparat un ampli programa que inclou sessions informatives sobre els graus que imparteix i visites guiades per les aules, biblioteques, instal·lacions de recerca i altres espais dels edificis. Unes 700 persones ja s’han inscrit per conèixer la UdG de primera mà. Fins al 15 de maig, hi ha temps per reservar plaça en aquest enllaç.

Els visitants trobaran un punt d’atenció del Centre d’Informació i Assessorament dels Estudiants (CIAE) a cada campus. Aquí podran rebre informació sobre allotjament; beques i ajuts; accés a la universitat (nota de tall i nota d'admissió) per als estudiants de batxillerat, cicles formatius de grau superior i per als més grans de 25, 40 i 45 anys; i orientació per formalitzar correctament la preinscripció universitària (sol·licitud de plaça).

Concurs #jotrioUdG

Com a novetat, la UdG ha organitzat el concurs #jotrioUdG. Els participants podran guanyar una càmera Fujifilm si es fan una “selfie” en el marc de la jornada de portes obertes i la pengen a Instagram amb l’etiqueta que dona nom al concurs.