Universitat de Girona

La UdG i les fires: un estand ple d’activitat i fotografies premiades a Instagram

El dinamisme protagonitza la presència de la Universitat de Girona a la Fira de Mostres. El concurs d’Instagram #UdGfires lliura els premis a les millors fotografies a Anna Torrecillas i Fina Roldàn.

La Universitat de Girona ha tingut  una presència destacada a la Fira de Mostres, un dels moments més importants de l’any pel que fa a la promoció de la institució entre la ciutadania. El dinamisme ha estat el protagonista amb la programació de 25 activitats a l’estand de la UdG, un espai de 32 metres quadrats on s’ha ofert informació dels estudis de grau i de màster, serveis als estudiants, activitats culturals, etcètera.

Més que mai, l’estand de la UdG s’ha omplert d’activitats per commemorar el 25è aniversari de la institució. Gràcies a la participació de més de 50 persones del col·lectiu de PDI i estudiants, s’han organitzat tallers de tots els àmbits del coneixement de la UdG: arquitectura tècnica, química, enginyeria química i electrònica, robòtica, fotografia, publicitat, salut, idiomes i esports. A la fira, també han participat centres adscrits de la UdG com EUSES i Sant Pol de Mar. A més, s’ha exposat el cotxe  de l’equip “UdG Racing Team” i un pòster en 3D dels Serveis Tècnics de Recerca.

Aquesta dinamització de l’espai UdG ha suposat també un increment considerable de les atencions específiques sobre l’oferta formativa de la UdG. Concretament, s’han atès vuit vegades més demandes aquest any que en anteriors edicions.

Concurs #UdGfires
Amb motiu de la presència de la UdG al Palau de Fires de Girona, s’ha organitzat la primera edició del concurs de fotografia #UdGfires a Instagram obert a usuaris d’aquesta xarxa social seguidors dels perfils @univgirona i @gentudg.

El premi del jurat ha estat per Anna Torrecillas, estudiant del doble grau en Biologia i Biotecnologia de la Facultat de Ciències. Amb la seva fotografia, una composició de la carpeta de la UdG amb les mosques de Sant Narcís i de fons l’estand de la UdG difuminat, ha guanyat una càmera GoPro. El premi del públic, que ha acumulat 320 ‘m’agrada’, ha estat per Fina Roldàn amb una imatge que recorda un pastís i que, en realitat, es tracta d’un motor elèctric que incorpora una llauna de refresc. Gràcies a la seva fotografia ha aconseguit una càmera FujiFilm.