Universitat de Girona

El professor emèrit Ferran Casas assessora els programes d’infància del govern de Xile

El programa EUROSOCIAL de la UE ha encarregat a diferents experts internacional la tasca d’assessorar el govern xilè. Casas contribuirà en els indicadors d’impacte social de les accions del programa Chile Crece Contigo.

El Programa per a la Cohesió Social a Amèrica Llatina de la Unió Europea (EUROSOCIAL) ha encarregat a diferents experts internacionals que facin un assessorament amb l’objectiu de millorar les polítiques d’infància, a petició de la Subsecretaría de la Niñez del Ministerio de Desarrollo Social del govern de Xile.

Entre els experts, participa en aquesta missió el professor emèrit de la UdG i membre de l’equip de recerca ERIDIQV, adscrit a l’Institut de Recerca en Qualitat de Vida, Ferran Casas. Concretament, farà un assessorament en matèria d’indicadors d’impacte social de les catorze accions que inclou el programa Chile Crece Contigo, de Protecció Integral a la Infància. A més, realitzarà un suport especialitzat al procés de revisió d’experiències internacionals sobre els sistemes d’informació de la trajectòria de desenvolupament dels infants.

Aquesta tasca requerirà missions presencials per conèixer les activitats sobre el terreny, la primera de les quals ja ha tingut lloc mes de juliol.