Un grup de professors tunisians visiten la UdG en el marc del projecte KA2 Erasmus+ MAYA

La visita es desenvolupa en el marc de l’intercanvi d’experiències del Master in Agricultural and hYdrological Approaches to a better sustainable development (MAYA).

Un grup de tretze professors de les universitats de Tunis El Manar, Cartago i Sfax han visitat recentment la UdG per conèixer de primera mà el contingut del programa de màster i les dinàmiques dels grups de recerca que hi prenen part.

Més concretament, són els grups de Recerca en Ecologia Aquàtica Continental (GRECO), el de  Geologia i Cartografia Ambiental (GEOCAMB) i el d’Enginyeria i Gestió del Reg (AGROENG) que intervenen en la implementació del màster MAYA a les tres universitats tunisianes. La visita, amb una durada de cinc dies de durada, ha permès als professors tunisians d’avançar en la definició del contingut i la forma del màster i per conèixer el la UdG i la recerca que s’hi desenvolupa. Les visites de camp, amb explicacions sobre el terreny, també els va permetre de compartir la realitat de l’aigua a les comarques de Girona i contrastar-la amb la de les diferents regions de Tunísia.