Universitat de Girona

La Politècnica celebra 45 anys amb el primer acte conjunt de graduació

L'acte ha estat conduit pels sotsdirectors de la Politècnica, Mei Calm i Xevi Cufí. La directora, Maria Àngels Pèlach, ha fet un parlament de benvinguda.

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona (UdG) ha commemorat, aquest divendres 12 de juliol, els seus 45 anys d’història amb el primer acte conjunt de graduació a l'Auditori de Girona amb uns 200 estudiants graduats, de grau i de màster. Hi han participat els coordinadors de cada estudi, i la majoria d'antics directors de l'Escola Politècnica Superior. També hi han assistit representants dels col·legis professionals relacionats amb els estudis que s'imparteixen a l'EPS, i del Patronat de la Politècnica.

En el marc de l’acte, l’antic estudiant Eric Pairet ha explicat la seva història a la Politècnica. Graduat en Enginyeria Electrònica i Automàtica Industrial, Màster Erasmus Mundus de Visió per Computador i Robòtica, va obtenir el Premi Nacional del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats de Fi de grau en els àmbits d'Enginyeria i Arquitectura. Actualment és estudiant de doctorat a Edimburg. Pairet ha animat els graduats a seguir els seus somnis, a mantenir l'esperit de superació i a esforçar-se per superar els reptes que es proposin.
Els estudiants Albert Nolla i Guerau Farrés han intervingut en nom de tots els graduats. “A la Universitat hem après a viure, han sigut uns anys de superació, una lliçó de vida màgica i irrepetible”, han afirmat.

Els parlaments finals han anat a càrrec de la presidenta del Consell Social de la UdG, Rosa Núria Aleixandre, i del vicerector de Docència i Planificació Acadèmica, Josep M. Serra.