Universitat de Girona

La UdG acull la XI Jornada del Projecte Escolta'm

Les facultats de Medicina i Infermeria de la Universitat de Girona han acollit la XI Jornada Escolta’m: Connectem des del cor amb la participació de professorat de centres educatius i EAPs implicats en el projecte de tutoria personalitzada.

La XI Jornada del Projecte Escolta’m: Connectem des del cor ha tingut lloc aquest 27 de juny a les facultats de Medicina i Infermeria de la Universitat de Girona (UdG). La jornada ha comptat amb la presència de professorat de centres educatius i EAPs implicats en el projecte de tutoria personalitzada.

La inauguració de la jornada ha anat a càrrec del director de l'Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach, Josep Duran; Pere Costa, en representació dels Serveis Territorials d'Educació de Girona; i la coordinadora del projecte de la demarcació de Girona, Lourdes Dalmau.

Seguidament, Kike Cuadros ha guiat una activitat vivencial que ha connectat amb la conferència "Un enigma cada alumne, un protector cada adult" a càrrec de Joana Alegret i Elisenda Castanys.

La segona part de la jornada ha constat d'una nova activitat participativa de sensibilització, a partir del ritme i el moviment, dirigida per Kike Cuadros. Després s'ha presentat l'estudi de Rosa M. Casellas i Helena Cabratosa sobre la relació del projecte amb les competències bàsiques. A través d'un vídeo, alumnes de centres educatius han explicat què significa aquest projecte per a ells.

La jornada s'ha clos amb la intervenció de Toni Giner i Carme Saumell, ideòlegs del projecte nascut a l'ICE de la Universitat de Barcelona.