Universitat de Girona

La UdG s’implica en els actes d’homenatge a l’artista Domènec Fita

La Universitat de Girona ha signat un conveni amb la Fundació Fita per contribuir en la commemoració del 90è aniversari del pintor i escultor gironí.

La Universitat de Girona (UdG), a través del seu Consell Social, se sumarà aquesta tardor a l’homenatge que la ciutat retrà a Domènec Fita i Molat, impulsat per la Fundació Fita amb motiu del norantè aniversari de l’artista. Ambdues institucions col·laboraran per a donar la màxima rellevància a l’esdeveniment FITA 90.

Com a reconeixement a l’extensa obra del pintor i escultor, així com al seu ferm compromís social amb Girona, la UdG prendrà part d’aquest homenatge per difondre el seu llegat artístic a través de cinc exposicions en diferents indrets de la ciutat, del territori català i a Andorra. Juntament amb aquestes mostres es faran d’altres activitats relacionades amb l’artista, com ara conferències i visites guiades.

La Universitat de Girona té com a objectiu la participació en el progrés i el desenvolupament de la societat mitjançant la transmissió, difusió i crítica de les ciències socials i les arts, entre d’altres. Així mateix, correspon al Consell Social promoure vincles de col·laboració entre universitats i amb entitats socials del territori.