Universitat de Girona

Anna M. Geli i M. Rosa Terradellas, al Comitè de Responsabilitat Social de la Federació de Futbol

Les dues investigadores, responsables de la Càtedra de RSU han estat recentment nomenades membres del Comitè Extern de Responsabilitat Social creat per la Reial Federació de Futbol, per a fomentar les bones pràctiques i apostar per una societat inclusiva i integradora a través de l'esport.

El 4 de gener, Maria Rosa Terradellas, directora de la Càtedra de Responsabilitat Social de la Universitat de Girona i, Anna Geli de Ciurana, catedràtica de Didàctica de les Ciències Experimentals de la Universitat de Girona, van ser nomenades membres del Comitè Extern de Responsabilitat Social creat per la Reial Federació Española de Futbol.

El projecte està impulsat per Luis Rubiales, president de la RFEF, que va destacar la importància d'"avançar en responsabilitat social en el món del futbol, contribuir als objectius de Desenvolupament Sostenible 2030 i donar suport a l'agenda espanyola de cooperació internacional a través del futbol"

Els principals objectius del comitè són, d’una banda, fomentar la transparència i el bon govern corporatiu, i de l'altra, promoure una societat inclusiva i integradora a través del futbol, mitjançant estratègies d'igualtat i de no discriminació.

El president del nou comitè serà José Miguel Monjo, president de la Federació de Futbol de la Regió de Múrcia, i com a secretari coordinador hi haurà Víctor Meseguer, director de la Càtedra Internacional de RSC de la Universitat Catòlica de Múrcia.

Vicente del Bosque s'ha sumat a aquesta iniciativa per tal que la RFEF compti amb la col·laboració de la Càtedra Internacional de RSC de la UCAM, que ha incorporat al projecte a experts en RSC, Innovació Social i Drets Humans.