Universitat de Girona

Echazarreta i Costa, Premi Santander per un assaig sobre responsabilitat social corporativa

Els professors de la UdG Carme Echazarreta i Albert Costa han estat els guanyadors del III Premi Santander al Millor Assaig Curt sobre Responsabilitat Social Corporativa, convocat per la Red de Cátedras Santander de RSC.

“Empresas con valores, inspirando el futuro” és el títol del treball escrit pels professors de la Universitat de Girona (UdG) Carme Echazarreta i Albert Costa i que ha estat mereixedor del III Premi Santander al Millor Assaig Curt sobre Responsabilitat Social Corporativa. El guardó està convocat per la Red de Cátedras Santander de RSC, de la qual la Càtedra de RSU de la UdG n'és membre.

L’objectiu dels premis, que inclou també el Premi de Recerca de la Red de Cátedras Santander RSC, és promoure la projecció nacional i internacional dels estudis realitzats sobre aspectes relacionats amb els àmbits acadèmic, empresarial i públic de la RSC.

Els treballs guardonats es van donar a conèixer en el marc del Curs d'Estiu sobre Responsabilitat Social Corporativa i Creació de Valor a l'Aula Unamuno de la Universitat de Salamanca.