Universitat de Girona

El Patronat de la Politècnica de Girona premia el talent del estudiants

La 22a edició dels Premis Patronat Projectes Final de Carrera ha atorgat més de 34.000 € en premis i beques als alumnes amb més talent de la Politècnica. Més de 200 persones han assistit a l’acte que ha comptat amb la conferència d’Artur Mas, “La Catalunya industrial”.

El president del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, Jaume Juher; el vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdG, Ramon Moreno; l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas; la presidenta del Consell Social de la UdG, Rosa Núria Aleixandre; el secretari del Patronat Politècnica, Abel Paulet; i el director de la Politècnica de la UdG, Quim Salvi han presidit aquest dilluns 10 de juliol el lliurament dels Premis Patronat en la seva 22a edició.

L’acte ha tingut lloc la  sala d’actes de la Politècnica plena amb 200 persones, majoritàriament, representants del món empresarial, professorat i alumnat, que van voler acompanyar els premiats i escoltar la conferència “La Catalunya industrial” a càrrec d’Artur Mas.

L’objectiu dels premis és reconèixer els millors projectes fi de grau de cadascuna de les titulacions que s'imparteixen a la Politècnica. Cada premi té una dotació de 600 euros. A més, es lliura un premi, dotat amb 600 euros, al projecte amb major grau d’aplicabilitat pràctica i al millor pòster. També s’han concedit dues beques Josep Maria Ginés i Pous, dotades amb 14.000 € cadascuna, per cursar estudis de postgrau. El jurat està constituït pels membres del Consell Executiu del Patronat i compta amb l’assessorament de tècnics especialitzats de reconeguda vàlua.

Actualment, el Patronat Politècnica compta amb 119 membres i destina més de 215.000 € a fomentar la relació universitat-empresa premiant el talent dels estudiants i la transferència de tecnologia.

L’aportació de titulats per part de la Politècnica a les empreses gironines ha estat realment important per al teixit industrial del territori. Segons dades recents, en el curs 2015/2016, fins a 381 estudiants han realitzat estades en entorn laboral i 328 estudiants s’han graduat convertint-se en nous professionals.

PREMIATS

GRAU EN ESTUDIS D’ARQUITECTURA, ARQUITECTURA I MÀSTER EN ARQUITECTURA

“Identitat robada, fonaments d’un retorn”, d’Anna Giménez Camps

Professor tutor: Sr. Francisco Alejandro Sibils Ensesa