Universitat de Girona

La UdG omple d’activitat la Fira de Mostres

Tallers, exhibicions, xerrades i exposicions són iniciatives incloses en l’àmplia programació que la Universitat de Girona oferirà als seus espais a Fira de Girona, amb més participació que mai.

La Universitat de Girona (UdG) tindrà una presència destacada a la Fira de Mostres, un dels moments més importants de l’any pel que fa a la promoció de la institució entre la ciutadania. Al Palau de Fires de Girona, la UdG disposarà d’un espai principal, un estand de 32m2, un espai per a exposicions, plafons divulgatius en zones de pas i intensa participació en la programació de xerrades a la sala d’actes.

D’aquesta manera, La UdG no només oferirà informació personalitzada dels estudis de grau i de màster, dels serveis als estudiants i de la vida universitària, sinó que, a més, ha programat una trentena de tallers, exhibicions i xerrades, a iniciativa de tots els col·lectius universitaris, de manera que aquesta nova edició de la Fira esdevé la més participativa de la història de la UdG.

Els espais de la Universitat a la Fira de Mostres seran un aparador d’activitats esportives i de recerca, s’oferiran talleres de química, de fotografia i de costura, i moltes més iniciatives que conformen un programa que representa una àmplia mostra de l’activitat i del dia a dia de la institució.

Destaca la formació en l’ús de desfibril·lador (DEA) a càrrec de Ramon Brugada, la xerrada Nosaltres també investiguem!, a càrrec de Judit Fullana, per fer visible la recerca que fan les persones amb discapacitat i reivindicar els seus drets, l’exposició dels robots submarins del grup VICOROB, liderat per Xavier Cufí, i una Introducció a l’Art de l’Oratòria, a càrrec de David Palma, de l’associació estudiantil de Debat. Finalment, l’associació UdGAlumni serà al nou Espai d’Emprenedoria i sortejarà un premi de 1500 euros en formació entre les persones que s’incorporin de nou a l’associació d’exestudiants.

L’acord entre la Universitat de Girona i Fira de Girona, permet a tots els membres de tota la comunitat de la UdG accedir a la fira. L’acord també contempla l’entrada gratuïta a totes les altres iniciatives organitzades per Fira de Girona.