Universitat de Girona

Acord entre la CCMA i la UdG per al foment de la cultura científica

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i la Universitat de Girona (UdG) han signat un acord de col·laboració per fomentar la cultura científica.

El programa “Espai Terra”, de TV3 mostrarà alguns experiments de química recreativa realitzats pel grup de Divulgació Científica de la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la UdG. Segons aquest acord, que té una durada de dos anys, l'objectiu és establir una relació entre la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la Universitat de Girona i la CCMA en benefici de la divulgació i el coneixement científic entre la societat.

El grup de Divulgació Científica de la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la Universitat de Girona es compromet a fer experiments de química recreativa en el programa “Espai Terra”, de TV3, en la freqüència que el programa ho requereixi. I la CCMA facilitarà l’entrada a les instal·lacions i els espais requerits per fer-hi els experiments, així com la infraestructura necessària que permeti executar els experiments amb la seguretat recomanada. Així mateix facilitarà una còpia de la participació perquè la C4D en pugui fer la difusió als seus canals de comunicació.

Aquest acord s’emmarca en la col·laboració de la CCMA amb aquelles institucions que treballen per al foment de la cultura, l’educació, la creació i la innovació.