Universitat de Girona

Bib@prop, nova aplicació gratuïta per dur les biblioteques de la UdG a la butxaca

Aquesta aplicació comunica, en temps real, informacions d’interès sobre les biblioteques de la Universitat de Girona i, també, sobre més de 400 biblioteques i sales d'estudi de tot Catalunya.

Aquesta primavera s’ha posat en funcionament l’aplicació Bib@prop, un projecte creat conjuntament per les biblioteques públiques i universitàries de Catalunya. L'objectiu és informar a la ciutadania i, especialment als estudiants, de l’oferta de biblioteques i sales d’estudi disponibles a Catalunya.

Bib@prop és una app gratuïta que informa en temps real de la ubicació i horaris d’obertura de més de 400 biblioteques i sales d'estudi de tot el país, permetent localitzar la més propera a la ubicació de cada usuari.

Bib@prop anirà incrementant la seva oferta de geolocalitzacions d’equipaments i instal·lacions per a estudiar a mesura que es vagi incorporant més biblioteques i sales d’estudi que habiliten els ajuntaments, universitats, associacions i col·legis. Serà molt útil sobretot en èpoques d'examen, quan ja s’ha pogut comprovar l'alta demanda d'aquests espais d'estudi.

Bib@prop és una iniciativa sorgida en el marc del projecte de col·laboració LABO entre biblioteques públiques i universitàries de Catalunya i la UdG n’ha format part des dels inicis.

L’aplicació està disponible per a dispositius Android (via Play Store) i, properament, al mercat per a dispositius amb iOS (via Apple iTunes).

L'enllaç de descàrrega de Bib@prop és https://goo.gl/qZ2zCc