Universitat de Girona

El cor de la UdG actua al País Basc

L'església de Santa Ana de Durango ha acollit, el 14 d’abril, un concert del Cor de la Universitat de Girona i l'Orfeón Durangués. Les formacions han interpretat conjuntament una cançó emblemàtica de cada territori: Txoria txori, de Mikel Laboa i L'Estaca, de Lluís Llach.

L'any de la celebració del seu 20è aniversari, el Cor de la Universitat de Girona ha estat convidat a actuar al País Basc.

El cor ha viatjat al País Basc entre el 13 i el 15 d'abril i ha realitzat dos concerts. El primer ha tingut lloc a l'església de Santa Ana de Durango (14 d'abril), on ha gaudit d'un intercanvi amb l'Orfeó Durangués, amb 136 anys de vida i tradició coral. Les formacions han interpretat conjuntament una cançó emblemàtica de cada territori: Txoria txori, de Mikel Laboa i L'Estaca, de Lluís Llach. Està previst que l'orfeó basc visiti Girona el proper més de juny per cloure l'intercanvi entre totes dues agrupacons corals.

El Cor de la UdG també ha actuat a la població costanera de Deva (15 d'abril).

Més concerts
El cor clourà el seu 20è aniversari amb la participació al Festival A Capella de Girona, el dilluns 14 de maig. I, també, es preveu un concert extraordinari que tindrà lloc el 3 de juny, en què es convidarà tots els cantaires que han format part de la formació durant tots aquests anys.