Universitat de Girona

Un equip de l’INS Ramon Muntaner guanya la fase territorial de la V Lliga de Debat preuniversitària

Els joves de Figureres representaran la UdG a la fase final dels Països Catalans que tindrà lloc a la Universitat Miguel Hernández d’Elx de l’11 al 13 d'abril de 2018.

La Facultat de Lletres ha acollit aquest divendres, 2 de març, la fase territorial de les comarques gironines de la V Lliga de Debat, adreçada a estudiants de Secundària i Batxillerat. Organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats, ha comptat amb el suport els Deganat de la Facultat de Lletres, la Càtedra Ferrater Mora i el Vicerectorat de Territori i Compromís Social.

Hi han participat estudiants procedents de 12 centres educatius: l'INS Carles Rahola de Girona, l'INS Vidreres, l'INS Illa de Rodes de Roses, l'INS Ramon Muntaner de Figueres, el Centre Escolar Empordà de Roses, l'INS Ramon Coll i Rodés de Lloret de Mar, La Salle Cassà, l'INS Vilablareix, l’INS Vall del Llémena de Sant Gregori, l’INS Jaume Vicens Vives de Girona, l’INS Manyanet de Blanes i l'INS de Caldes de Malavella.

L’equip guanyador ha estat l'INS Ramon Muntaner, de Figueres Els seus membres –Marc Jodar Dominguez, Txell Garcia Pairó, Guillem Llobet Schibi, Anna Batlle Martí i Josep Maria Salleras Mercader, sota la coordinació del seu professor Robert Duran Castelló– representaran la UdG a la fase final dels Països Catalans que tindrà lloc a la Universitat Miguel Hernández d’Elx de l’11 al 13 d'abril de 2018.