Universitat de Girona

Dos professors de la UdG, al grup Catalunya 22 que impulsa el Govern

José Antonio Donaire i Anna Garriga formen part d’aquest grup que neix amb l’objectiu d’organitzar i encapçalar la sortida de la crisi del coronavirus. Està format per 30 persones, 15 homes i 15 dones de diferents àmbits.

José Antonio Donaireprofessor de Geografia i vicerector de la UdG Anna Garriga, professora d'Economia i degana de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, formaran part del Grup de Treball Catalunya 2022, aprovat aquest dimarts pel govern de la Generalitat. L’objectiu es basa en analitzar els escenaris post Covid-19 i els projectes de futur.

Aquest grup de treball neix amb la voluntat d’ajudar el país a estar preparat per al món que s’albira a partir del 2022, elaborant una anàlisi d’escenaris de quina podria ser la situació, acompanyada d’un conjunt de propostes d’acció.

El grup composat per 30 experts de diferents disciplines, elaborarà un primer document executiu analitzant possibles escenaris a partir del 2022 i, a la llum dels seus resultats, decidir quins àmbits concrets es consideren cabdals per al futur del país i que, per tant, hauran de ser objecte d’un treball específic per identificar-ne els riscos, les oportunitats i les propostes d’acció.