Universitat de Girona

Més de 70 empreses inscrites a la primera Fira Virtual d'Ocupació

Durant la fira, que tindrà lloc el 13 i 14 de maig, les empreses oferiran ofertes de feina i disposaran de xats en directe per interactuar amb els visitants. L'esdeveniment compta també amb un ampli programa de càpsules, ponències i tallers d’orientació en línia.

La Universitat de Girona, a través del servei UdG Ocupació, organitza la primera Fira Virtual d’Ocupació on hi participaran més de 70 empreses de les comarques gironines que busquen incorporar personal.

La iniciativa neix amb l’objectiu de connectar estudiants, alumni i persones que estiguin en un procés de cerca de feina, amb les empreses inscrites a l’esdeveniment que se celebrerà el 13 i 14 de maig a través del portal web www.firaocupacioudg.com.

Durant l’esdeveniment virtual les empreses oferiran ofertes de feina i disposaran de xats en directe per interactuar amb els visitants.

La Fira Virtual d’Ocupació comptarà, a més, amb un ampli programa de càpsules ponències i tallers d’orientació en línia que s’organitzaran a través de 4 grans sales:

• Sala 1 /Orientació i formació contínua/
  • Sala 2 /Emprenedoria i autoocupació/
  • Sala 3 /Habilitats i competències/
  • Sala 4 /Espai empresa/

La vicerectora d’Estudiants i Inserció Laboral, Laura Vall-llosera, explica que la fira respon a la voluntat de la Universitat de Girona per “seguir dinamitzant i facilitant l’ocupació, tot i que ara d’una manera diferent a causa de la crisi sanitària a la que ens està abocant la Covid-19 i les seves conseqüències econòmiques i socials”.

Les persones interessades en participar a la primera Fira Virtual d’Ocupació de la Universitat de Girona poden inscriure’s fins el mateix dia de l’esdeveniment a través de la seva pàgina web.