Universitat de Girona

La UdG participa en la Fira Virtual de màsters universitaris

La primera edició d'aquesta fira se celebra del 23 al 27 de març.

La Universitat de Girona participa al UNIferia Màsters, un saló virtual de màsters universitaris que es duu a terme del 23 al 27 de març. D’aquesta manera, aquells que hi estiguin interessats poden obtenir tota la informació relacionada amb l’oferta de màsters de més d’una cinquantena d’universitats espanyoles, entre les quals hi ha set de les universitats catalanes.

La UdG compta amb un estand virtual en el que hi dóna a conèixer els diferents estudis de màster, els diferents sistemes d’accés, els preus i els passos a seguir per fer la matrícula. A més, orientadors de la Universitat atenen les consultes de manera personalitzada a través d’un xat online que està disponible de 10 a 14h i de 16 a 19h.

Per poder endinsar-se dins les facultats i els seus entorns cal accedir (des de qualsevol dispositiu mòbil o ordinador) a la pàgina web www.master.uniferia.org.

Per a qualsevol informació o aclariment, podeu adreçar-vos a promocions@udg.edu o bé als telèfons 972 41 95 83 o 660 19 25 66.