Arquitectes formats a la Politècnica reben els premis 100% Emprenedors, a Olot

Exestudiants de l’Escola Politècnica Superior de la UdG guanyen el primer i el segon guardó dels premis 100€ Emprenedors “Premi 100% emprenedors” de l’Ajuntament d’Olot.

L’Ajuntament d’Olot, a través de DINAMIG – Agència D’Innovació i Desenvolupament de la Garrotxa, amb el Consell Comarcal de la Garrotxa, els Joves Empresaris de La Garrotxa i el Cercle Euram Garrotxa, han organitzat la cinquena edició dels Premis 100% Emprenedors.

Aquests premis pretenen esdevenir un punt de trobada a l’entorn de l’empresa, un acte de reconeixement que té per objectiu la dinamització i promoció de la iniciativa emprenedora a la comarca. Un reconeixement a l’aportació que les noves iniciatives empresarials fan com a eina de dinamització de l’activitat socioeconòmica i de creació de llocs de treball.

Guardons
Aquest any, exalumnes de l’Escola Politècnica Superior han acaparat els reconeixements de la convocatòria. El primer premi ha estat per Raul Jorquera, Andreu Cànoves i Marc Subiròs, que han creat l’empresa ESFèRIC, de construcció amb fusta i amb seu a Argelaguer.

El segon premi ha estat per Cesc Bequer i Laura Planai el seu projecte Civiva, un despatx tècnic centrat en la mobilitat urbana.