Universitat de Girona

La Festa de Nadal aplega 400 persones a l'aula Magna Modest Prats

Estudiants, PAS i PDI han compartit música, un sopar a peu dret i bons desitjos en el marc d'un ambient festiu.

La Festa de Nadal de la Universitat de Girona ha aplegat unes 400 persones entre estudiants, PAS i PDI aquest dijous 12 de desembre a l'aula magna Modest Prats. Amb un ambient festiu, la vetllada ha començat amb un variat repertori de cançons de Nadal tradicionals a càrrec del Cor de la UdG.

El rector Quim Salvi ha dirigit unes paraules a l'auditori per recordar que, aquell mateix vespre, la Universitat de Girona celebrava 28 anys i ha desitjat bones festes a tothom. A continuació, s'ha compartit un sopar a peu dret. L'Associació d'Estudiants de Mestre de la UdG ha estat la responsable del servei de bar i el guarda-roba.

Cor UdG

Her Majesty