Llengües a la UdG

Premi d’Innovació Docent ICEberg UdG

El 20 de juny de 2019 es va celebrar l’acte de lliurament del Premi d’Innovació Docent ICEberg UdG dins el marc del tercer ICEbergDay organitzat per l’Institut de Ciències de l’Eduació de la UdG

En l’acte Ismael Peña-López va pronunciar la conferència “Transaprenentatge: de les institucions que ensenyen a l’articulació de xarxes que aprenen”. Ismael Peña-López és un comunicador amb una llarga trajectòria docent com a professor universitari i àmplia experiència en l’aplicació de les TIC, les xarxes socials i les plataformes virtuals en processos d’aprenentatge. En l’acte, Peña lópez va parlar de l’aprenentatge al llarg de la vida de l’aprendre a aprendre, de l’aprenentatge informal i de l’ús de la tecnologia per eliminar les barreres que ens permetin obror l’aprenentatge.

Tot seguit, en l’acte del lliurament del Premi d’Innovació docent ICEberg UdG, el jurat va considerar per unanimitat que el projecte guanyador de l'edició 2018 fos Nous materials per a l’elaboració dels Treballs Finals de Grau i de Màster, presentat per Albert Ruda, Gemma Ubasart, Jordi Bonet, Ignacio González, Albert Navarro, Andreu Pulido i Roser Benavides.

El jurat en va destacar “el gran impacte que beneficia tota la Facultat de Dret, perquè desenvolupa una metodologia amb la finalitat que l’alumnat elabori treballs finals de grau i de màster, perquè involucra diferents instàncies: la Facultat de Dret, el Servei de Biblioteca, el Servei de Llengües Modernes i l’alumnat, i perquè és un projecte transferible a altres contextos.”

A continuació us enllacem amb el vídeo divulgatiu elaborat especialment per a l'acte de lliurament del premi, que va tenir lloc dijous 20 de juny de 2019 al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona.