Llengües a la UdG

Obert el període d'inscripció al Certificat de Llenguatge Jurídic Català a la Universitat de Girona

Certificat equivalent al Certificat de Coneixements de Llenguatge Jurídic (Nivell J) de l’Administració de justícia de la Generalitat.

Certifica la teva destresa en la redacció de documents usuals del llenguatge jurídic català, d’acord amb els criteris lingüístics i estilístics d’aquest llenguatge d’especialitat. Certificat expedit per la Comissió Interuniversitària de Formació i Acreditació Lingüístiques de Catalunya (CIFALC)

Certificat vàlid per ser valorat en els processos selectius i de provisió de llocs de treball del personal al servei de l’Administració de justícia. És també vàlid per participar en els processos de selecció de personal de la resta d’administracions catalanes, atès que s’ha de comptar com a mèrit superior al certificat de coneixements de català C1 (nivell C) de la Direcció General de Política Lingüística.

Destinat a:

• Estudiants dels graus en Dret, Ciències Polítiques i de l’Administració i Criminologia.
  • Estudiants de màster en Advocacia, Dret de Danys i Interuniversitari en Criminologia i Execució Penal.
  • Personal docent i investigador de l’àmbit del dret.
  • Personal d’administració i serveis.
  • Públic en general que vulgui acreditar els coneixements en llenguatge jurídic.

El Servei de Llengües Modernes posa a disposició dels membres de la comunitat universitària els recursos necessaris per preparar l’examen.

Data de l’examen: dissabte 8 de juny de 2019 al matí a la Facultat de Dret de la Universitat de Girona.

Matrícula en línia del 13 al 24 de maig de 2019 a https://bit.ly/2LvqLgS

Preu: 50 € estudiants, PDI i PAS de la UdG. Altres col·lectius: 75 €.