Màster en Biotecnologia Alimentària

Campus de l'Alimentació i la Gastronomia

L’alimentació i la gastronomia són àmbits estratègics de la Universitat de Girona. El Campus de l’Alimentació i la Gastronomia és una plataforma creada per la Universitat per tal de  facilitar la relació entre les empreses i institucions del sector de l’alimentació i la gastronomia amb la Universitat de Girona. El Campus actua de plataforma de trobada per a la generació de sinergies entre el conjunt d’empreses i les entitats inscrites i els grups de recerca de la Universitat.

Un dels agents del Campus és l’Institut de Tecnologia Agroalimentària (INTEA), institut universitari de recerca creat amb la finalitat de promoure i potenciar activitats d'investigació i de docència relacionades amb l'àmbit agroalimentari. L’INTEA integra diferents grups de recerca de la UdG, tots ells amb una qualitat cientificotècnica demostrada i que mantenen una estreta relació amb els sectors productius.

El Campus és membre de la Xarxa de Referència en Tecnologia dels Aliments de la Generalitat de Catalunya (XaRTA), l’Associació Catalana d’Innovació del Sector Carni Porcí (INNOVACC), la Fundació Triptolemos i la RED CEI (Campus d’Excel·lència Internacional) Agroalimentària.