Máster en Cambio Ambiental: Análisis y Gestión

Comença la Setmana d’Orientació de Màsters

Les sessions seran virtuals i quedaran enregistrades per a posteriors consultes

La Universitat de Girona ha organitzat una Setmana d’Orientació de Màsters que comença avui per presentar l’oferta de màsters oficials als estudiants interessats. Els màsters ofereixen una formació avançada de caràcter especialitzat o multidisciplinari, que s’orienta a l’especialització acadèmica, professional o bé d’iniciació a la recerca. Els estudis tenen caràcter oficial i donen pas al Doctorat.

En un format semblant a la presentació que es va fer dels graus, els coordinadors i coordinadores de cada màster faran una presentació virtual del seu estudi, i els estudiants que s’hi connectin podran formular preguntes i aclarir dubtes sobre els sistemes d’accés i el contingut. Les sessions quedaran enregistrades per a consultes posteriors.

Les sessions informatives tindran lloc a la tarda, entre les 15 i les 18 h.

Per connectar-s’hi, cal anar a la pàgina principal de la UdGudg.edu/som, i cliclar l’apartat de Programació.

Amb  la campanya  “La UdGUniversitat km0” es vol posar en valor  la proximitat que s’estableix entre el professorat i els estudiants i la personalització amb què s’encara l’atenció a les persones interessades.  Aquest any es  vol posar èmfasi en l’esforç que es farà dels dels centres per tal de garantir que qualsevol estudiant pugui seguir les classessiguin quines siguin les seves circumstàncies.

La pàgina informativa sobre accés i beques la trobareu a udg.edu/masters.

Per a qualsevol informació o aclarimentpodeu adreçar-vos a masters@udg.edu o  als telèfons 648 53 75 43 i 972 41 88 43.