Anar al contingut (clic a Intro)
Tancar
Identificació

Màster en Patrimoni (Especialitats en Patrimoni cultural i en Patrimoni Natural)

Les Jornades de retorn del projecte Som Vall Bas

Les Jornades de retorn del projecte SomVallBas s’han acabat als Hostalets. Des del juny, una sèrie d’estudiants d’universitats catalanes han estat duent a terme entrevistes i converses amb els veïns en el marc d’un projecte que busca recollir els elements intangibles de La Vall d’en Bas com tradicions, llegendes o festivitats. Del màster en Patrimoni hi han participat en Pau Martí i l'Adrià Sànchez.

L’Smithsonian, una prestigiosa institució dels Estats Units, ha sigut la responsable de dirigir el projecte, per determinar el mapa del patrimoni intangible i elaborar un projecte per tal de fer-lo sostenible en el futur.