Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

Tesis doctorals

TDX (Tesis Doctorals en Xarxa) és un repositori que conté, en format digital, les tesis doctorals llegides a les universitats catalanes i també en d’altres comunitats. Les consultes són lliures, amb l’objectiu de difondre arreu els resultats de la recerca universitària, incrementar la visibilitat del treball del doctorand i afavorir l’edició electrònica en obert de la producció científica. TDX és gestionat i coordinat pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, del qual la UdG en forma part. La Universitat de Girona s’encarrega de difondre’l per tal que, un cop aprovades, les tesis puguin formar-ne part.

Més informació

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Unviersitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.