Investiga

Innoget: noves propostes per millorar les tasques de les empreses mineres

Busca noves propostes per a que les empreses mineres gestionin tasques i inventaris. Busquen un sistema automatitzat de control i comptabilitat de la roba especial per als treballadors.

Les empreses mineres a Kazakhstan consten d'un gran nombre de treballadors. Cal proporcionar puntualment a l’equip necessari i la roba especial. Es proporcionen de mitjana 25 articles per treballador i el nombre d'empleats arriba als 1.500. Tots els ítems s’han de controlar i tenir en compte, i les dades recollides s’han de convertir en un informe. Un d’aquests informes és la comanda de contractació de roba especial del contractista per part de l’empresa.

La solució de programari que busquem ha d’incloure tots els mòduls següents:

- Targeta personal de l’empleat: targeta personal de l’empleat.

- Mòdul de roba de treball: comptabilitat de roba de treball i equips de protecció personal.

- Mòdul de seguretat: Integració amb el sistema de control d'Access

- Mòdul de registre mèdic: antecedents mèdics dels empleats

- Mòdul de la cantina: comptabilitat de la nutrició dels empleats

- Mòdul de moviment: seguiment de moviments sobre terra

- Mòdul de formació: sistema automatitzat de formació

- Mòdul de proves: Test automatitzat i diagnòstic del sistema

El programari ha de permetre la integració a través de l'API amb sistemes de tercers. El programari ha de ser multiplataforma per poder utilitzar-lo en MacOS i Windows i tenir un control d’accés adequat per funció.

El programari ha d'incloure els següents:

serveis bàsics de suport (L1) i ampliat (L2);
registre d’esdeveniments;
Interfícies de programació d'aplicacions (API);
implementació contínua de millores;
escalabilitat;
alta disponibilitat;
arquitectura del microservici;
nou estand de desenvolupament d’opcions.

Més informació: Enllaç.

Data límit: 24/10/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu