Investiga

UE: Cerca de socis per la convocatòria Pacte Verd Europeu

La Universitat de Lorraine està preparant una proposta centrada en la seguretat contra els incendis.

El Laboratori LEMTA de la Universitat de Lorraine està preparant una proposta i busca socis amb diferents perfils per presentar una proposta en el tòpic « Preventing and fighting extreme wildfires with the integration and demostration of innovative means » de la propera convocatòria del Pacte Verd Europeu (EU Green Deal) prevista obrir el mes de setembre 2020.

El Programa de Treball del Pacte Verd Europeu està encara en fase d’esborrany, va estar subjecte fa poc temps a un procés de consulta publica i es va publicar a la web de la Comissió Europea.

LEMTA té una experiència de 20 anys en recerca i està format per 15 investigadors i estudiants de doctorat. Centra la seva activitat en la seguretat contra els incendis des de varis punts de vista i han participat en diferents projectes finançats per agències franceses i per la Comissió Europea.

Pe més informació sobre la proposta que estan preparant, contactar amb

Pascal Boulet +33 (0)372 744 232 pascal.boulet@univ-lorraine.fr
Anthony Colliln +33 (0)372 744 229 anthony.collin@univ-lorraine.fr