Investiga

UE: H2020 – Cerca socis per un tòpic sobre economia circular

Universitat txeca cerca socis per activitats de reciclatge de fusta per un tòpic de la futura convocatòria del Pacte Verd Europeu, prevista a obrir el mes de setembre 2020

Un grup de recerca de la Czech University of Life Science Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences (https://www.fld.czu.cz/en/ ), està buscant un consorci que estigui preparant una proposta pel tòpic "Demonstration of systemic solutions for the territorial deployment of the circular economy” (https://ec.europa.eu/info/research-and-innovation/strategy/european-green-deal/call/industry-clean-and-circular-economy_en ) per a la propera convocatòria del Pacte Verd Europeu (EU Green Deal).

El Programa de Treball del Pacte Verd Europeu està encara en fase d’esborrany, va estar subjecte fa poc temps a un procés de consulta publica i es va publicar a la web de la Comissió Europea.

La temàtica del tòpic és força ample, sobre economia circular, però busquen un consorci en que qual tinguin cabuda activitats sobre el reciclatge de la fusta (com a activitat o paquet de treball).

Ofereixen

• el seu know-how,
  • portar a terme totes les proves necessàries sobre les propietats mecàniques i físiques de la fusta reciclada i dels materials produïts a partir de la mateixa.
  • contactes amb empreses amb experiència en la introducció de la producció de la fusta reciclada i la certificació de productes.
  • contactes amb institucions que proporcionaran certificació i acreditació de productes i processos.

Per més informació, contactar amb

Martin Čabrada
Faculty of Forestry and Wood Sciences