Investiga

Innoget: Buscant idees noves per reforçar la inclusió i potenciar el "Invisible Billion"

La pandèmia COVID-19 destaca com els països amb plataformes (com ara sistemes d’identificació digital, sistemes de pagament digitals i ecosistemes integrats d’informació de protecció social) són capaços  d’introduir nous programes de protecció social. En particular, els països amb aquests actius han pogut realitzar transferències d'efectiu d'emergència de manera eficient a grups vulnerables, com ara dones i nenes, treballadors informals pobres, treballadors migrants, persones que viuen en zones remotes i refugiats.

El Mission Billion Challenge busca solucions per guiar els països sobre com poden augmentar els seus esforços per donar suport encara més a aquests grups –que solen disposar de telèfons intel·ligents, ordinadors i accés a internet de banda ampla– de manera que puguin accedir a serveis i transferències de diners amb riscos mínims per a la salut.

El Mission Billion Challenge busca solucions per garantir la inclusió dels sistemes d’identificació de grups vulnerables, tenint en compte les mesures de distanciament social en resposta a la pandèmia COVID-19 per atendre aquestes necessitats específiques:

PREMI GLOBAL

Com es pot assegurar que els països, especialment els grups vulnerables, puguin sol·licitar o registrar un DNI de manera que protegeixi la salut de les persones i la integritat del sistema d’identificació?
Com poden els països assegurar que els mecanismes d’autenticació digital en entorns de baixa connectivitat siguin accessibles i fàcils d’utilitzar per a poblacions vulnerables per facilitar l’accés remot a serveis i prestacions?

PREMI ÀFRICA OCCIDENTAL DE WURI

Com poden participar més fàcilment els treballadors del sector informal de l’Àfrica occidental en programes de protecció social?

PREMIS

El repte ofereix premis en metàl·lic per un import total de 150.000 dòlars americans per a les solucions més prometedores i innovadores.

Més informació: Enllaç.

Data límit: 15/09/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu