Investiga

Innoget: embalatge sostenible per a tovalloletes humides

Es busca un embalatge sense plàstics per a les tovalloletes humides.

Les tovalloletes humides (tovalloles d’un sol ús no humides) continuen sent una forma desitjable de consumidor. La facilitat d’ús (dictada pels envasos) afecta directament la percepció general i l’acceptació del consumidor del producte. Els envasos de productes per a neteja humida requereixen una fàcil distribució de tovalloletes quan sigui necessari, mantenint la humitat durant l’emmagatzematge.
Recentment, una altra dimensió de l’envasament va sorgir com a motor principal per a l’acceptació dels consumidors entre les indústries, és a dir, la introducció de solucions d’envasos més sostenibles.

Es busca:

- Un embalatge primari reciclable en els fluxos de reciclatge existents (sense plàstic), és a dir, paper, metall, alumini.

- Embalatge amb una empremta ambiental millorada i fàcil.

- Un embalatge sostenible que segueixi oferint facilitat d’ús i experiència general al consumidor d’un producte que es pot eixugar.

- Una solució existent protegida per IP o un soci de desenvolupament amb experiència, disposats a treballar amb nosaltres per desenvolupar dissenys que compleixin els nostres criteris de rendiment i fabricació.

- Una solució d'embalatge senzilla, elegant, intuïtiva i sostenible per a productes de neteja humida única (diferenciada dels paquets existents), amb un aspecte excel·lent i alhora assequible.

Més informació: Enllaç.

Data límit: 30/09/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu