Investiga

Innoget: es busca col·laboració per abordar els residus plàstics químics a l'agricultura

BASF és una empresa que busca solucions agrícoles i que treballen conjuntament amb els agricultors per augmentar el rendiment i la qualitat dels cultius, protegir la seva salut i ser bons administradors de la terra i del sòl, oferint productes de protecció de cultius i solucions per afrontar els seus reptes.

Actualment, aquests productes es lliuren majoritàriament en envasos de plàstic que, per la naturalesa del seu contingut, han de ser eliminats de forma segura i respectuosa amb el medi ambient. L'eliminació ha de tenir en compte tant la manipulació del material d'embalatge com els residus del producte. Aquest esforç es realitza cas per cas, amb diferents enfocaments a diferents països i diferents agricultors, creant una càrrega de treball addicional per a agricultors ocupats.

Ara busquen una startup que ajudi al desenvolupament de solucions per a residus plàstics a l’agricultura.

La solució ha de basar-se en analítiques per satisfer les necessitats dels diferents participants dels ecosistemes.

Cal abordar les següents qüestions i requisits:

- Quines parts participaran i quin valor de captura tindrà l’ecosistema intel·ligent?
- Quines dades i idees rellevants es podrien generar per que es puguin transmetre a altres iniciatives, com ChemCycling o l'Aliança per acabar amb els residus plàstics?

Més informació: Enllaç.

Data límit: 09/07/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu