Investiga

EEN: SME busca dispositius mèdics connectables per a la plataforma IoT

PIME portuguesa del mercat sanitari, experta en rehabilitació física i vestibular, fisioteràpia, IoT sanitari, robòtica i telemedicina busca fabricants de dispositius mèdics i institucions d’investigació que desenvolupin dispositius IoT de salut OEM per integrar-la en una nova plataforma per proporcionar un anàlisi més ràpid als pacients.

La companyia està desenvolupant una nova plataforma que integrarà els senyals de dispositius de salut IoT (Internet of Thing) de OEM (Original Equipment Fabricant) per proporcionar anàlisis ràpids dels pacients.
Per tant, l'empresa busca els tipus de dispositius següents (el soci no necessita tenir tots els dispositius de la llista):

• Esfigmomanòmetres
   • Escales de bioimpedància
   • Lectors de glucòmetre
   • Lectors de pressió arterial
   • Monitors ECG
   • Espiròmetres
   • Plaques a pressió
   • Forçar plaques
   • Paràmetres vitals: temperatura, freqüència cardíaca i freqüència     d’oxigen

L’objectiu és adquirir els senyals de cada dispositiu i crear un integrador d’OEM per combinar tota la informació en un sol lloc. Els requisits del dispositiu són:

• El dispositiu s’ha de poder connectar a una plataforma externa
   • La connexió ha de funcionar bé entre tots els dispositius
   • S'ha de simplificar la connexió

Els dispositius s’utilitzaran per recollir dades mèdiques de pacients a casa o a l’hospital.

Més informació: Enllaç.

Data límit: convocatòria oberta

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu