Investiga

Innoget: es busquen projectes per afrontar el desenvolupament del Coronavirus

L’Autoritat d’Innovació d’Israel, publica una convocatòria a les empreses tecnològiques per presentar plans d’R + D per a sistemes, productes o solucions tecnològiques, incloent projectes en fase de desenvolupament, pilotatge i demostració dissenyats per afrontar els reptes que planteja la pandèmia COVID-19 (coronavirus). .

L’Autoritat d’Innovació d’Israel, en col·laboració amb el Ministeri de Salut i la Seu de la Iniciativa Nacional d’Israel Digital, publiquen una convocatòria a les empreses tecnològiques per presentar plans d’R + D per a sistemes, productes o solucions tecnològiques, incloent projectes en fase de desenvolupament, pilotatge i demostració (així com instal·lació i implementació semi-comercial) dissenyats per afrontar els reptes que planteja la pandèmia COVID-19 (coronavirus).

No hi ha cap restricció en el camp del projecte per a aquesta CFP i pot incloure, entre d'altres, una de les següents:

• Racionalització i millora del procés de diagnòstic, inclosos: diagnòstic, racionalització i millora de processos de prova i diagnòstic i solucions que permetin realitzar proves massives eficients i massives del coronavirus a Israel en un futur proper.
  • Eines de reducció i prevenció del contagi.
  • Ampliació de serveis assistencials remots, inclosa una important expansió de la quantitat i tipus de serveis que es presten digitalment o que es poden prestar sense necessitat de visitar físicament l'organització sanitària. Tot això inclòs, però sense limitar-se, el tractament, la prevenció, els diagnòstics, la supervisió, la racionalització de processos, les interfícies i els sistemes, tant per al públic com per al públic en general.
  • Desenvolupament i reaparició de productes antivirals per al tractament de la malaltia, o altres productes que puguin servir de teràpia de suport, o per a diagnòstic i prevenció.
  • Solucions per a pacients en confinament domiciliari o en quarantena hospitalària.
  • Solucions digitals per controlar, supervisar i preveure la propagació del virus.
  • Solucions per a la gestió intel·ligent de centres d’assistència pública i per a una comunicació eficaç amb la ciutadania en moments de brots pandèmics
  • Solucions per ampliar la capacitat de les unitats de cures intensives respiratòries i que ajuden al seguiment i tractament simultani de múltiples persones hospitalitzades amb malalties respiratòries agudes.
  • Solucions que ajuden a l’activitat física i al benestar de persones grans que es queden a casa.
  • Solucions que ajuden a donar suport a la població amb necessitats especials, a causa de la seva estada a casa fora del sistema rutinari especial

Més InformacióEnllaç

Data límit d'inscripció: 26/05/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu