Investiga

EEN: pime busca un soci per presentar una proposta del projecte Eurostars sobre un portal web

Pime corata amb experiència al desenvolupamentde portals interactius està buscant socis per preparar conjuntament una proposta d'Eurostars.

Pime croata amb experiència al desenvolupamentde portals interactius està buscant socis per preparar conjuntament una proposta d'Eurostars. El projecte consisteix en el desenvolupament de tecnologia innovadora per arxivar i gestionar la documentació mèdica personal.

L’objectiu del projecte és investigar els hàbits i necessitats de la població moderna quant a l’ús de serveis mèdics, l’arxivament de registres mèdics i el desenvolupament de productes i serveis que contribueixin a la sensibilització dels usuaris de la seva pròpia informació sanitària i la prevenció de el desenvolupament de malalties potencials. El producte final és un portal web especialitzat.

Les tendències que són evidents tant a la República de Croàcia com a tota la Unió Europea expliquen l’envelliment global de la població, que està directament relacionat amb la tendència a l’augment de visites al metge. El servei que aquesta PIME desenvolupa, basat en el resultat de la investigació, facilitarà i portarà l’assistència sanitària a un nivell més alt, organitzarà registres mèdics i augmentarà la consciència d’augmentar la qualitat de vida mitjançant l’atenció sanitària preventiva. Al mercat hi ha aplicacions o serveis de diferents institucions mèdiques, però aquesta nova solució permet a una persona / pacient gestionar els seus propis registres mèdics de diferents fonts, combinar-los i analitzar-los. El desenvolupament experimental de les eines es basarà en la investigació industrial i els resultats estaran disponibles per a ús públic.

Més informació: Enllaç.

Data límit: convocatòria oberta

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu