Investiga

OIF: Cerca de diferents solucions relacionades amb la pigmentació de la pell.

BELLA AURORA LABS, S.A. ha realitzat quatre demandes tecnològiques a la plataforma Open Innovation Forum.

1. Trobar noves dianes cel·lulars per evitar la hiperpigmentació per llum blava.
Ens interessa conèixer i estudiar els mecanismes d’hiperpigmentació per llum blava. Volem saber quins són els mecanismes clau que intervenen en el procés i com regular-los de cara a poder evitar aquesta hiperpigmentació de la pell degut a llum blava.

2. Nous mecanismes de despigmentació per eliminació de taques de la pell.
Trobar nous mecanismes alternatius de despigmentació de la pell, a part de la tradicional inhibició de l’enzim tirosinasa, per poder-hi actuar per regular la hiperpigmentació de tots els tipus, ja siguin taques d’origen hormonal, per culpa de la radiació solar o de l’edat. Un cop identificat el mecanisme, interessaria trobar un actiu que el pugui regular de cara a eliminar les taques de la pell.

3. Mesura d’eficàcia despigmentant en la pell de clients finals.
Tenir un sistema de mesura in-vivo que pugui fer servir l’usuari final dels nostres productes cosmètics despigmentants per autoavaluar-se i fer un seguiment de les seves taques de la pell i veure’n la seva reducció.

4. Despigmentació per autofàgia de melanosomes: activadors, marcadors, mètodes de mesura.
Ens interessa conèixer i estudiar els mecanismes de l’autofàgia de melanosomes (orgànuls cel·lulars que contenen la melanina, el pigment principal de la nostra pell). Volem saber quins són els mecanismes clau que intervenen en el procés d’autofàgia i com regular-los de cara a poder controlar la pigmentació de la pell.

Si esteu interessats heu de registrar-vos i fer la vostre proposta de solució a http://www.openinnovationforum2020.talkb2b.net/

L’Open Innovation Forum (OIF) és un programa obert continu que escurça el temps en la identificació de solucions dirigides als reptes d’innovació d’empreses. L'OIF col·laboren les Universitats Catalanes.

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu