Investiga

EEN: es busquen socis per projecte d'accés directe a l'aeroport

L’objectiu és desenvolupar aquesta tecnologia digital de manera que millori la interacció dels passatgers des del moment de la reserva de vols fins a la realització dels mateixos i de com interactuar amb les noves introduccions tecnològiques que beneficiaran i afectaran positivament les seves experiències dins de l'aeroport.

La majoria dels aeroports del món s'enfronten a uns nivells de creixement de passatgers que probablement requereixen una expansió de les infraestructures continuada, en particular a les terminals de passatgers. A causa d'això estan augmentant les restriccions per trobar ubicacions adequades, adjacents a la infraestructura de la pista i capaç de proporcionar  infraestructures per a un major nombre de passatgers.

L'acte de processar un nombre creixent de passatgers (sortint, entrant i en trànsit) requereix un desenvolupament nou, ràpid i detallat de l'activitat integrada i cooperativa per obtenir resultats operatius que permetin, a la majoria dels clients de la companyia aèria, passar d'un costat a una altra.

Hi ha un requisit específic en investigació i desenvolupament de factors humans significatius, que guien el desenvolupament digital del projecte per assegurar que els usuaris, és a dir, els viatgers i les parts interessades operatives, siguin capaços d’entendre i operar de forma interactiva.

L’objectiu d'aquesta demanda és desenvolupar aquesta tecnologia digital de manera que millori la interacció dels passatgers des del moment de la reserva de vols fins a la realització dels mateixos i de com interactuar amb les noves introduccions tecnològiques que beneficiaran i afectaran positivament les seves experiències dins de l'aeroport.

Els col·laboradors no han de tenir experiència específica en aeroports ni en la circulació de passatgers, i busquen socis mitjançant la cooperació al desenvolupament de la investigació.

Més informació: Enllaç.

Data límit: 18/08/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu