Investiga

Compra pública innovadora: Solucions de realitat virtual per a formació d'operadors i maquinistes

La xarxa ferroviària del Regne Unit "Network Rail" busca solucions tecnològiques per a la formació d'operadors i de maquinistes en els camps de la realitat virtual (VR), realitat augmentada (AR) i realitat mixta (MR).

Les solucions presentades han de ser capaces de reflectir amb precisió els controls i la disposició d'una gamma a de plantes en pista, fer ús de la realitat augmentada per la formació i l'avaluació en un entorn segur i allunyat del ferrocarril operatiu, ser capaç de representar gran varietat d'escenaris de la vida real i personalitzar-ho en funció dels requisits i criteris de competència demanats, facilitar la percepció i la consciència del parell, etc.

Data límit: 6 de maig de 2020.

Més Informació enllaç

Contacte ACCIÓ: Júlia Strubell jstrubell@catalonia.com i amonistrol@gencat.cat.

Contacte UdG: valoritzacio@udg.edu