Investiga

Compra pública innovadora: supervisió i visualització de la contaminació domèstica

S'ha obert la convocatòria de compra pública des del Regne Units per supervisar i visualitzar la contaminació per tal de protegir la salut

Les accions més freqüents per reduir l'impacte de la contaminació de l'aire se sol centrar en els exteriors, on participen les emissions dels vehicles. Tot i això, els nivells d'aire contaminants en ambients interiors solen ser molt superiors i molts acaben en l'atmosfera. Elements com PMNMVOCs i SO2 són presents en ambients domèstics i poden ser perjudicials per a la salut.

L'objectiu d'aquesta demanda és per donar suport als productes o serveis d'R+D que monitorin una àmplia gamma de contaminants domèstics. Aquestes solucions han de conscienciar a les famílies sobre els impactes potencials de la contaminació a la llar, mitjançant la informació adequada i oportuna per proporcionar eines per tal que les llars puguin prendre decisions per protegir-se.

La solució proposada dels participants ha de ser:

• Innovadora
  • Pràctica
  • Accessible
  • Capaç de monitorar més d'un contaminant

Data límit: 15 d'abril de 2020.

Més Informació: https://ktn-uk.co.uk/funding/sbri-monitor-and-visualise-domestic-pollution-to-safeguard-health

Contacte ACCIÓ: Júlia Strubell jstrubell@catalonia.comamonistrol@gencat.cat.

Contacte UdG: valoritzacio@udg.edu