Investiga

EEN: Banc de proves virtual per a trens de tracció eòlica

Un institut de recerca alemany cerca partners de R+D+I per resoldre problemes relacionats amb l’acceptació/resistència social a l’energia eòlica i els fabricants de components de trens de motor eòlic.

Un institut de recerca alemany, en el marc del consorci europeu LC-SC3-RES-1-2019-2020 - Developing the next generation of renewable energy technologies, cerca partners de R+D+I per resoldre problemes relacionats amb l’acceptació/resistència social a l’energia eòlica i els fabricants de components de trens de motor eòlic.

Les tasques que els partners haurien de desenvolupar són:

• Adreçar problemes relacionats amb l’acceptació/rebuig social a l’energia eòlica
• Cooperació amb fabricants de components del tren d’accionament eòlic (per exemple, electrònica i generadors de potència)
• Participació de la indústria eòlica per subministrar al projecte dades estàstiques sobre fallades i interrupcions.

Data límit d'inscripció: 21 d'abril de 2020

Més Informació: Enllaç

Suport en la contractació: valoritzacio@udg.edu