Investiga

Compra pública d'innovació: NFL Helmet Challenge: nou casc per a jugadors de futbol americà

L'Agència per la Competitivitat i Internacionalització de l'empresa (ACCIÓ) de la Generalitat de Catalunya, publica oportunitats que surten en compra pública d'innovació. La lliga nacional de futbol amercià dels Estats Units (NFL), convoca el repte d'innovació "NHL Helmet Challenge" per dissenyar un nou i millor casc per a jugadors de la NFL

El NFL Helmet Challenge és un repte d’innovació de 3 milions de dòlars que té com a objectiu estimular el desenvolupament per part d’experts, innovadors i fabricants de cascos d’un nou casc per a jugadors del NFL que superi, basat en proves de laboratori, tots els models de casc que actualment porten els jugadors de la NFL. El repte culminarà el maig de 2021, amb els sol·licitants que presentin prototips de casc per fer proves de laboratori on es veuran si milloren la seguretat del jugadors per contusions.

Aquest repte és la següent fase del full de ruta d’enginyeria de la lliga, que té com a objectiu millorar la comprensió de la biomecànica del futbol i crear incentius per a petites empreses, emprenedors, innovadors i fabricants de casc per desenvolupar nous equips de protecció.

Premis: Fins a 1 milio de USD.

Dasta límit de presentacions: 14 d'abril de 2020

Més informació: https://www.playsmartplaysafe.com/nfl-helmet-challenge/ i http://intranetcpn.accio.gencat.cat/c/document_library/get_file?uuid=54d5db01-97d5-4e7a-bae4-6cbf37c8bc56&groupId=923338#page=18&zoom=100,0,0

Contacte ACCIO: eborbalan@catalona.com i  amonistrol@gencat.cat.

Suport OITT: valoritzacio@udg.edu