Investiga

EEN: Solucions per a la connexió automàtica de fils elàstics entre rodet i bobina

Empresa holandesa productora de bolquers per a adults, està buscant solucions per automatitzar la tasca de connectar un extrem de fil elàstic de la bobina antiga a la següent

La companyia de fabricació holandesa és productora de bolquers per a la incontinència de persones adultess. La companyia dispòsa d'una nova màquina que utilitza 64 fils elàstics per fer aquests productes. Per reduir els costos laborals, l’empresa busca solucions per automatitzar la tasca de connectar un extrem de fil elàstic de l'antiga bobina a la següent.

Acord o conveni

L’empresa busca una col·laboració amb socis d’enginyeria i investigació i preveu un acord de recerca o cooperació tècnica. Aquesta sol·licitud tecnològica forma part d’un repte d’innovació oberta. La companyia busca col·laboració dins de les següents disciplines:

• Robòtica (fina)
• Segellat
• Enginyeria de processos
• Mecànica / Mecatrònica
• Tecnologia de materials

Més informació i contacte: