Investiga

Compra Pública d’Innovació: CANCER INNOVATION CHALLENGE

The Data Lab, funded by the Scottish Funding Council, and in collaboration with DHI Scotland and Stratified Medicine Scotland, will fund up to £425,000 for innovative data science solutions to improve cancer care and outcomes in Scotland.

Us volíem informar de la següent compra pública:

Objectius:

Proposed solutions should achieve at least one of the following broad objectives: Enable analysis of unstructured data (e.g. clinical notes, medical imaging); Enable data driven clinical decisions; Enable data driven service improvement in the NHS; Enable data driven recruitment for clinical trials; Enable the adoption of precision medicine approaches.

Innovative approaches to these challenges will be expected to incorporate data science techniques from fields such as: Predictive analytics; Visualisation; Machine learning; Natural language processing; Processing of structured and unstructured data.

Fases:

The competition has two phases:

• Phase 1: Feasibility Study. Up to £35,000 (including VAT) – 3 months
  • Phase 2: Development and Evaluation. Up to £125,000 (including VAT) – 6 months

Calendari:

Application Deadline: 10 November 2017

Contact:

For more details, check the competition website:

info@cancerchallengescotland.com

Contacte ACCIO: jstrubell@catalonia.com

Per al vostre coneixement, la compra pública d’innovació (CPI) és una actuació administrativa de foment de la innovació, orientada a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores des de la demanda, mitjançant l’instrument de la compra pública.

Periòdicament es publica i actualitza aquelles licitacions possibles de compra, dels quals hi poden participar tant petites i mitjanes empreses com organismes públics. Si voleu informació més detellada podeu visitar l’enllaç d’ACCIÓ.

Finalment si  us interessa alguna oferta o teniu qualsevol consulta podeu contactar amb la Unitat de Valorització. (valoritzacio@udg.edu)