Investiga

Cerca d'expertesa: Teràpies Vasculars

Una PIME catalana que desenvolupa dispositius mèdics avançats per al tractament de desordres en el sistema cardiovascular, està buscant "startups" amb noves solucions i idees per teràpies vasculars per un acord de tècnic de cooperació. Aquesta sol·licitud forma part del repte obert d'innovació.

Empresa catalana de dispositius mèdics té l'objectiu de desenvolupar avançats dispositius i teràpies per al tractament de desordres en el sistema cardiovascular.

L'empresa té un extensiu coneixament de biopolímers, recobriments, entrega de fàrmacs, enginyeria mecànica, medicina i farmàcia, i ha implementat un projecte que engloba la integració vertical de disseny, desenvolupament i fabricació de dispositius cardiovasculars. Això vol dir que ells són capaços de completar tot el procés des dels materials bàsics (fàrmacs, polímers i metalls) fins el producte final.

Amb l'objectiu de millorar els seus productes i afegir nous projectes, la PIME ha emés un concurs.

Està adreçat a companyies establertes, principalment "startups".

Les possibles solucions que es busquen són:

• Dispositius mèdics per al tractament de desordres vasculars.
  • Sistema d'entrega de fàrmacs per tractaments locals.
  • Substitució de la cirurgia oberta amb procediments mínimament invasius.

Més informació: enllaç

Contacte d'Enterprise Europe Contact