Investiga

Compra Pública d'Innovació: LoRaWAN Startup Challenge

El LoRaWAN Startup Challenge és un concurs per reconèixer les "StartUps" més innovadores. El guanyador rebrà un premi de 10000$ i els finalistes podran participar durant un any com a membres de la LoRa Alliance.

The LoRaWAN Startup Challenge is a contest to recognize the most innovative early stage startups leveraging Low Power and/or Wide Area  Networks (LPWAN), specifically LoRaWAN Make sure your Pitch Deck includes all the information required (Founding Team, Product, Use Cases,Market, Competition, Milestones…) The winner will receive a prize of 10.000$ and the finalists will receive:a one-year Adopter membership membership to the the LoRa Alliance, complimentary booth space at the LoRaWAN event and will be featured in momenta and the LoRa Alliance press.

Events:

• 1st of May 2019: Deadline to apply
  • 7th May 2019: Top 20 semi-finalists selected
  • 1st Round of Pitches
  • 20th May 2019: Top 5 finalists selected
  • 13th June 2019: Finalists will pitch at the finals as part of the LoRa Alliance Annual Membership Meeting in Berlin.

The winner will be announced in the LoRa Alliance Event.

Enllaç

Contact: Momenta Partners at +41 43 430 7516

Contact ACCIÓ: Oficina exterior Canadà, Gisela Muñoz, +1 514-288-1046 ext.2, g.munoz@catalonia.com

Per al vostre coneixement, la compra pública d’innovació (CPI) és una actuació administrativa de foment de la innovació, orientada a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores des de la demanda, mitjançant l’instrument de la compra pública.

Periòdicament es publica i actualitza aquelles licitacions possibles de compra, dels quals hi poden participar tant petites i mitjanes empreses com organismes públics. Si voleu informació més detellada podeu visitar l’enllaç d’ACCIÓ.

El contacte d'ACCIÓ: Diana Lloayza, 00 39 02 29 00 46 41, dloayza@catalonia.com

Contacte projecte: Fabio Tomassi, +39 040 375 5268, fabio.tomasi@areasciencepark.it

Finalment si  us interessa alguna oferta o teniu qualsevol consulta podeu contactar amb la Unitat de Valorització. (valoritzacio@udg.edu)