Investiga

Compra Pública d'Innovació: Health service system for stroke patients after treatment

L'objectiu de l'adquisició és establir un contracte de col·laboració en innovació amb un o diversos col·laboradors per desenvolupar sistemes que incrementin la capacitat dels pacients amb accidents cerebrovasculars per continuar la rehabilitació una vegada surten de l'hospital.

The aim of the procurement is to enter unto a contract for an innovation partnership with one or several partners for a system(s) that increases a stroke patient's ability and opportunity to maintain quality, intensity and continuity in their rehabilitation after they go back home from a stay in hospital or an institution.

The gain that would like to be achieved through the system is that persons who live with sequelae after a stroke, experience independence and self-achievement in their lives, and that the need for help from relatives and services from public authorities is reduced.

Tender:

The contracting authorities are Oslo University Hospital, c/o the Centre for Future Health (C3), Sunnas Hospital and Oslo Municipality. Sunnaas Hospital and Oslo Municipality will develop the system together with the partner(s), and will have an option to procure the develop system.

The procurement will be made in accordance with the innovative partnership procedure. It must be a new system that is developed through the procurement, or an existing system that is adapted to a new area of use.

Tenderers must have good ability  and capacity to be able to fulfil the contract obligations. Tenderers must have experience and competence from research (evidence based) and/or development, including the development and/or implementation of innovative systems.

Events:

• Time limit for receipt of tenders or requests to participate: 06/05/2019
  • Languages in which tenders or request to participate may be submitted: Danish, English, Norwegian, Swedish
  • Estimated total value: 580,000 euros

Contact: Kate-Mari Hagen +47 40863277, Kate-mari.hagen@sykehusinnkjop.no

Contacte ACCIÓ: Alexander Watts +45 9397 5299, awatts@catalonia.com

Per al vostre coneixement, la compra pública d’innovació (CPI) és una actuació administrativa de foment de la innovació, orientada a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores des de la demanda, mitjançant l’instrument de la compra pública.

Periòdicament es publica i actualitza aquelles licitacions possibles de compra, dels quals hi poden participar tant petites i mitjanes empreses com organismes públics. Si voleu informació més detellada podeu visitar l’enllaç d’ACCIÓ.

El contacte d'ACCIÓ: Diana Lloayza, 00 39 02 29 00 46 41, dloayza@catalonia.com

Contacte projecte: Fabio Tomassi, +39 040 375 5268, fabio.tomasi@areasciencepark.it

Finalment si  us interessa alguna oferta o teniu qualsevol consulta podeu contactar amb la Unitat de Valorització. (valoritzacio@udg.edu)