Investiga

UE – H2020: Cerca de socis en l'àmbit de la salut

Universitat de Medicina de Viena cerca socis pel tòpic BHC-31-2019: Pilot Action for the human cell atlas.

El departament d’Anatomia de la Universitat de Medicina de Viena té interès en presentar una proposta coordinada al tòpic BHC-31-2019: Pilot Action for the human cell atlas i està cercant socis amb expertesa en els següents àmbits:

1. Epigenomics – DNA methylation, ancient epigenomics, gene expression, gene silencing, working with fresh and/or resin embedded samples from body donors.
  2. Laser microdissection – optimizing protocols for DNA (and possibly RNA) extraction from resin embedded samples, isolating specific cells/nuclei from resin embedded sections after HREM.
  3. Analysing gene expression patterns – comparing sample types, DNA methylation data, RNA sequencing data.
  4. Developing software tools – for analysing gene expression data and/or for 3D integration of gene expression and morphological data.

El tòpic forma part del 1er repte social del programa Horizon 2020 "Salut, canvi demogràfic i benestar" amb termini de presentació 16 d’abril 2019: http://ec.europa.eu/research/participants/portal/desktop/en/opportunities/h2020/topics/sc1-bhc-31-2019.html

Més informació i contacte amb el centre proposant: https://www.euresearch.ch/fileadmin/redacteur/H2020/Horizon_2020_Human_Cell_Atlas_Austrian_coordinator_searches_Partner.pdf